loading...
ترانه هاي نسل جوان
محمدرضا عراقي بازدید : 14 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
جوون تر بودمو عاشق/ دلم پراز هوس ها بود/ توي شهري كه زيبايي/ فقط پولو بدل ها بود/ كسي كه عاشق من بود/ فقط روي منو ميديد/ فقط بامن صميمي بود/ فقط حرف منو ميشنيد/ به من ميگفت كه باهاتم/ تاهرجا كه خدايي هست/ دعام همراه راه توست/ تاهرجا كه دعايي هست/ جاي خالي تنهايي/ با عطر پيرهنش پر بود/ اتيش سرد عشق من/ بابارون چشاش گر بود/ ولي يك روز توفاني/ اتيش داغمو دزديد/ اتيش عشق,ساكت شد/ دلم تنها هوس ميديد يه دل ميگفت كه اين يكي/ يه دل ميگفت همون خوبه/ و قلبي كه مثه ديروز/ توي رگهام نميكوبه/ خيانت كردمو با اون/ ادامه دادم اين راهو/ اتيش داغو ول كردم/ گرفتم دست همراهو/ به من ميگفت كه دوستيمون/ هميشه تاهنوز اينجاست/ بمون بامن تافرداها/ بهونه واسه من بيجاست/ حالااون عشق ديشب ها/ فقط ميسوختو زنگ ميزد/ مني كه قطع ميكردم/ يه روز گفتم ميرم پيشش/ همه چيز بر ميگرده/ اون عشقش واقعي بودو/ ازم رو بر نميگرده/ رفتم به خونه ي قبلي/ ديدم اون مرده انگاري/ بهش فرياد زدم گفتم/ پاشو پاشو تو بيداري/ براي اولين دفعه/ دستاش بي حس بي حس بود/ يه چيزي خيس بود اما/ يه نامه توي دستش بود/ گرفتم نامه رو خوندم/ نوشته بود تو بيداريش:/ تموم ارزوم اين بود/ گه پر باشه جاي خاليش/ بگير دستامو بي احساس/ من از دوريت بيمارم/ اين حرف روزو شبهامه/ هنوزم دوستت دارم/ جوونو پير باشم من/ دلم پر ار توئه اي يار/ توي شهري كه زيبايي/ فقط عشق توئه اين بار/ ...ميبخشمت عزيز 3.03.92
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سطح ترانه ها چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 526